2010. október 19., kedd

Restart

Majdnem egy év telt el! Szégyen gyalázat!
Nem volt miről írni. Nem volt kedvem írni.
Amikor az ember lánya a számlák kifizetésével és a CHF árfolyamával van elfoglalva akkor kicsit háttérbe szorul minden más.
Nem tudtam különlegeset hozni.  A múlt évi karácsonyi VKF-ről is lemaradtam. Hiába voltak ötleteim nem volt keret megvalósítani őket. Egy sima hétköznapi krumplifőzelék receptjét meg minek írjam le...
Gondoltam én.
Aztán most eljutottam arra a szintre lehet, hogy én nem tudok jelenleg lerohanni  a piacra egy kis gránátalmáért vagy különleges fűszerért, királyrákért, rókagombáért vagy 20 liter juharszirupért, de ettől még lehet, hogy tudok újat mutatni, vagy csak valami mást.

És, ha nem olvas senki az sem baj. :)
Akkor magamat szórakoztatom el.

Nos tehát akkor új idők, új szelek, új bejegyzések.

1 megjegyzés:

Rebeka írta...

Sokan vagyunk mostanság úgy, hogy hiányos a kamra felszereltsége, sem norvég lazacszeletek, sem argentin marhaszték, de még csak egy nyűves szarvasgomba darabka sincs otthon...;) , no de azért enni kell, a lehetőségeinkhez mérten jókat, változatosan, szóval pont ilyenkor jönnek jól az ötletek... tehát várjuk a "túlélőkajákat" !!! :D :D