2009. július 2., csütörtök

Borsós-mentás ragu
















Ez a kissé elhanyagolt ragu még 2008 novembere körül készült..... Szánom- bánom, hogy ezt a fél évet kihagytam, de nem magyarazkodnék még magamnak sem. Így alakúlt.
Ám de most pótolom!! :)

Szóval. Kedvenc ízkombinációm borsóhoz a petrezselyem- tárkony- menta! Még a borsófőzelékbe is csempészek kicsit az utolsó két fűszerből. Nem is tudom valahogy egész más hangulatba és ízvilágba emeli a hétköznapi borsót.

Hozzávalók:
2 fél csirkemell
15-20 dkg fagyasztott vagy friss zöldborsó
2 gerezd fokhagyma
1 evőkanál vaj
bőven aprított friss petrezselyem ízlés szerint
1 kvk szárított menta
1 tk szárított tárkony
1/2 pohár fehér bor
só, bors ízlés szerint

Párolt rizs és reszelt sajt a tálaláshoz.

Amíg a rizs fő, a ragu is elkészül. A vajon átfuttattam az apróra vágott fokhagymát majd hozzáadtam a kockákra vágott csirkemellett. Fehéredésig pirítottam. Majd belekerült a só, bors és a fűszerek. Felöntöttem a fehér borral és picit a husit átpároltam. Hozzákevertem a fagyasztott zöldborsót és készre főztem, a végén még szórtam rá egy kis friss petrezselymet és reszelt sajtott tálaláskor.
Ennyi!

Nincsenek megjegyzések: