2008. október 14., kedd

Fehérbabos tejszínes penne tárkonnyal
















Hát az úúúgy volt........ Azt hittem gomba konzerv.
Nem az volt. :D Ez lett belőle. Nekünk nagyon ízlett.

Hozzávalók:
1 csirkemell
1 evőkanál margarin
1 kis fej hagyma
4 gerezd fokhagyma
1/2 dl száraz fehér bor
1 teáskanál tárkonyos dijoni mustár
Főzőtejszín
Só, bors ízlés szerint
vágott petrezselyem és reszelt sajt
2 személyre penne tészta

A tésztát a szokásos módon megfőztem.
A margarinon megpároltam a hagymát, majd a csirkével együtt tovább főztem. Ízesítettem sóval, borssal és amikor a saját levét elfőtte, felöntöttem fehér borral.
Amikor az alkohol illat elpárolgott hozzá kevertem a tárkonyos mustárt. Készre pároltam a ragut, majd hozzáöntöttem a főzőtejszínt és a fokhagyma gerezdeket (fokhagyma nyomón áttörve) és a nagy szemű fehér konzerv babot. Összerottyantottam egy kicsit aztán hozzá kevertem a vágott petrezselymet és a kifőtt tésztát. Reszelt sajttal megszórva (eidámi) tálaltam.

A legjobb példa, hogy születnek az új receptek.... Egy elbaltázott gomba konzervvel :)))

Nincsenek megjegyzések: